reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Karol Martinka

Karol Martinka

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zameriavam sa na IT software a služby, predovšetkým pre komunikáciu (formou korešpondencie - elektronickej i papierovej), vo svojej firme Accalio. Založil som projekt www.zelenaposta.sk (DocuDot) a dnes pracujem na našom novom projekte ochrany detí na internete - Boltian. Zoznam autorových rubrík:  Bežné PC troublesKomunikácia s ITBezpečnosť ITSúkromnéNezaradené

reklama

Komunikácia s IT

Podpisovanie a tvorba elektronických i papierových faktúr

Karol Martinka

Podpisovanie a tvorba elektronických i papierových faktúr

Rozhodol som sa, po dlhšom čase, napísať tento článok po prečítaní niekoľkých príspevkov a diskusií k elektronickej fakturácií mobilných operátorov. Najviac diskusií bolo vedených v oblasti elektronického podpisu a tvorby PDF, kde sa diskutujúci zaoberali dôvodmi, prečo takí operátori používajú nejaké "pofidérne" aplikácie - napr. Ghostscript - na tvorbu elektronických faktúr. Ďalej sa točili okolo témy validity podpisu v prehliadači Adobe Reader - kde väčšina obdržaných faktúr sa tvári, ako keby nemala valídny podpis, aj napriek tomu, že prišla od operátora, či iného poskytovateľa služieb, ktorý si riadne zakúpil elektronický podpis. Keďže som zrealizoval množstvo projektov pre elektronické zasielanie dokumentov v rôznych kútoch sveta, myslim si, že na niektoré sporné body poznám jasné odpovede.

  • 19. apr 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 628x
  • 9
Pokračovanie článku o personaliz. komunikácií.Životné prostredie...

Karol Martinka

Pokračovanie článku o personaliz. komunikácií.Životné prostredie...

Pred dlhším časom som publikoval článok o tom, ako veľké spoločnosti komunikujú s nami, ich klientami, zákazníkmi. Dnes sa chcem venovať hlbšie tomu, aký to má dopad na životné prostredie.

  • 5. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 641x
  • 1
Ako firmy a veľké podniky komunikujú s klientom ? (1 časť)

Karol Martinka

Ako firmy a veľké podniky komunikujú s klientom ? (1 časť)

„Hybridná pošta, interaktívna korešpondencia, alebo personalizovaná komunikácia?! Čo je za tým ?“

  • 3. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 384x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu